مکانهای دیدنی استانبول
نوشته شده توسط : تینا
کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین مکان در شهر استانبول و مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول :بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 


 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است . این قلعه بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول تبدیل شده است .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ توپکاپی استانبول , قلعه روملی استانبول , برج گالاتا استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , مکانهای دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: